۴ پاسخ

بچه روزای آخر خیلی خوب وزن میگیره
میگن ۳۸هفته و‌چند روز ک خیلی درشتم نباشه اذیت بشی

نه بابا خیلی از دکترا ی بازه زمانی چند روزه ام حتی میدن ک خودت انتخاب کنی
مگر اینکه دکترت چیز دیگه صلاح ببینه

منم ۳۸پر گفته برم ک میشه شنبه ای ک میاد

نه معمولا شکم دوم چ‌سوم زودتر بر میدارن
به من۳۷هفته۶روز گفته برم

سوال های مرتبط

مامان رادمان و نی نی مامان رادمان و نی نی هفته سی‌ونهم بارداری