۸ پاسخ

برای وزن همه الکی میترسونن
بچه ماه آخر ماشالله رشدش سرررررریع

خوبه

خوبه فقط صدک استخوان رانش کمه انگار به ۲۹ هفته میخوره اندازش

نرماله

هفتش کمتر از شماست خوب فک کنم وزنش خوب باشه

عزیزم مراقب مایع آمنیوتیک باش
۱۹ هست برای شما
نرمالش بین ۸تا۲۰
بقیه ش خوبه

نرمال خداروشکر 🥰

وزن کمه
من۳۲هفته ۲۲۰۰بودم

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دونه انار۲ مامان دونه انار۲ ۱ ماهگی
مامان رها🤱 مامان رها🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعباس و زینب مامان امیرعباس و زینب ۱۱ ماهگی
مامان آرسام👼🏻💙 مامان آرسام👼🏻💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری