سلام عزیزم چرا همه میکن از ۲۰برج ۱۱ مگ نباید از روی که اقدام کردی به بارداری حساب کنی؟ من مثلا ۳روز بعد تموم شدن پریعودیم اقدام کردم. الان باید کی بی بی چک بزارم؟؟
دقیقا مثل من اخرین پریودیم ٢٠ بهمن بود
عزیزم الان شش هفته دو الی سه روز میشه البته بازم آزمایش بدی دکتر راحتر تشخیص میده
سلام عزیزم مبارک باشه از ۲۰ یازده حساب میشه برای همه خانمای چشم انتظار دعا کن قشنگم
از بیست برج 11 حساب میشه دیگه
بارداریت از تاریخ اولین روز آخرین پریودت حساب میشه یعنی ۲۰بهمن ماه
اولین روز آخرین پریودی
۲۰ برج ۱۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.