۳ پاسخ

والا من ناخن کاشته بودم اما انگشت اشاره ام رو ریمو کردم چون تو بیمارستان مانیتور میکنن اما به وقتی به هوش اومدم دیدم به انگشت‌های دیگه ام وصل کردن

دیگه وفتی میخوای زایمان کنی در بیار منم دارم اما همیشه روز زایمان در آوردم خداا میدونه چی میشه

یه انگشتت نباید داشته باشه انگشت سبابه

سوال های مرتبط