۷ پاسخ

توکل بخدا همه چیز عالیه ان شالله

انشاالله همچی عالیه
کجا میری ساناز ؟ میای رشت؟

بسلامتی عزیزم

خدا بزرگه

انشاالله که همه چیز خوبه ❤️
این اخرین سونوی شما حساب میشه ؟
چون سزارینی ؟
بعد بچه بریچه سزارینی
یا اختیاری ؟

برات صلوات فرستادم

انشالله همه چیز عالی باشه بد به دلت راه نده عزیزم❤️

سوال های مرتبط