کی عملت کرد؟؟
بلافاصله بعد عملم کمر بند خیلی محکم برام زدن دکتر هم گفت تا دوماه باید محکم ببندم
از روز ۱۴ باید ببندی
ن زودههه بعد کشیدن بخیه بزن
من زدم دکترم گفت مرخص شدی میتونی با گن یا شال یا روسری شکمتو ببندی
زوده..
دو هفته دیگه ببند
ن نزن چسبندگی میگیری بزار بخیه اتو بکشی بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.