۸ پاسخ

کی عملت کرد؟؟

بلافاصله بعد عملم کمر بند خیلی محکم برام زدن دکتر هم گفت تا دوماه باید محکم ببندم

از روز ۱۴ باید ببندی

ن زودههه بعد کشیدن بخیه بزن

من زدم دکترم گفت مرخص شدی میتونی با گن یا شال یا روسری شکمتو ببندی

زوده..

دو هفته دیگه ببند

ن نزن چسبندگی میگیری بزار بخیه اتو بکشی بعد

سوال های مرتبط