من ...شیر خشک تروویتال اچ ا میدادم وزنم خوب میگرفت اما صورتش پر اگزما بود دکتر عوضش کرد کردش اپتامیل پپتی ...اینو بچم با بدبختی یکم میخوره ک خوبم وزن نمیگیره.... حالا بهش شربت زینک داده برای افزایش اشتها و افزایش وزن گفت خوبه
والا هیچی نزدیک چهار ماهشه ۵۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.