۲ پاسخ

من ...شیر خشک تروویتال اچ ا میدادم وزنم خوب میگرفت اما صورتش پر اگزما بود دکتر عوضش کرد کردش اپتامیل پپتی ...اینو بچم با بدبختی یکم میخوره ک خوبم وزن نمیگیره.... حالا بهش شربت زینک داده برای افزایش اشتها و افزایش وزن گفت خوبه

والا هیچی نزدیک چهار ماهشه ۵۵۰۰

سوال های مرتبط