مامانا امپول برا اینکه پریود بشن کجا میزنن؟

۲ پاسخ

خب خودت میشی چرا میخوای بشی

برو داروخانه دوتا امپول پرژسترون بگیر باهم بزن اگه اسمشو بگی نیاز به نسخه نداره

سوال های مرتبط

مامان اورهان 🐣🧿 مامان اورهان 🐣🧿 ۱۱ ماهگی