۴ پاسخ

براوپسر من ۳ تا بود، دو تارو به پای راست زدن یکی به پای چپ، خیلی بد بود

توی پا میزنن

دوتا رو یکی کردن تو بازو میزنن ۲۶ واکسن دختر منم هس

تو پاهاش من ک زدم خیلی گریه کرد خدا قوت بت میگم🫡😂

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱۲ ماهگی
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی