نه دخترمن اذیت نشد۳ساعت تب کرد فقط
میشه توضیح بدین چند تا واکسن میزنن چهار ماهگی و کجا تزریق میشه
سلام منم زیاد اذیت نشد پسرم فقط فرداش مثل حساسیت یه قسمت های بدنش قرمز میشد( بدون خارش و سوزش) و خوب میشد ده دقیقه ای
یکم ارع اذیت شد روز اول خیلی نق زد بعدشم ک کلا هرچی شیر میخوره بالا میاره
اره من دخترم خیلی گریه کرد بعدشم تب کرد
اره پسر من اذیت شد.بچه با بچه فرق داره و بدن با بدن هم همینطور.
اصلا،انگار یه آمپول معمولی بود که فقط موقع زدن یکم بچم گریه کرد،بعدش هیچ اتفاقی نیفتاد خداروشکر
من پسرم اذیت نشد خدا شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.