۴ پاسخ

موقع واكسن نه زياد اذيت نميكنه
به نظرم بعد چند روز كل تايم خواب و خوراكشون بهم ميريزه 😢

نه مال من اذیت نشد خدا رو شکر نسبت به واکسن دو ماهگی این هیچی نیس

پسر منم اذیت نشد نفهمید

دختر منکه اذیت نشد خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی