دوستان واکسن چهار ماهگی به کجا میزنن

۷ پاسخ

به پا میزنن

ب پا دیگه مثل قبلی
ولی واکسن قبلی دختر من اوکی بود اصلا درد نداشت سر این اذیت شد 😞

دوتا پا

به پا میزنن گلم
ولی پای چپ 2تا میزنن پای راست یدونه

روی رون عزیزم

جلو ران میزنن ،پای چپ هم انگار یکم سنگین‌تره

پا‌‌‌.

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم ۱۶ ماهگی
مامان دلانا🩷🦄 مامان دلانا🩷🦄 ۷ ماهگی
مامان محمد‌ مامان محمد‌ ۴ ماهگی