کسی تو 33هفته بچشو به دنیا اومده

۷ پاسخ

من ۳۴ هفته دیدم کامل بود نیاز ب دستگاه نداشت

من سر دخترم ۳۲ هفته ۴روز زایمان کردم
کیسه این سوراخ شد سه شب بستری شدم
قرار بود تا وارد ماه نه بشم بستری باشم اما انقد ک استرس داشتم حمله تنفسی بهم دست داد و فرداش با آمپول فشار دخترم دنیا اومد با وزن ۱۷۰۰
البته دستگاه نرفت چون تو اون سه شب آمپول ریه زده بودم
فقط ریز بودنش یکم اذیتم کرد ک اونم ماشالا الان از همکلاسی هاش چیزی کم نداره

خواهر شوهرم ۳۱ هفته بچه یک کیلو نیم خیلی سختی کشید الان بچه ۶ ماهشه ولی مثل دو ماهه هاست

پسر دایی منم ۳۲ به دنیا اومده ولی ریه هاش نارس بود خیلی هم کوچولو بود

آمپول ریه زدی؟

دوستم ۳۲ هفته بود زایمان کرد ولی ریه هاش نارس بودن

خیلیا اومده، مگه میخواس زایمان کنی؟

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ ماهگی