۳ پاسخ

نه نه اصلا نده ها حتی اب هم نباید داد مبادا اشتباه کنی بدی گناه داره خدایی نکرده بچه چیزیش میشه

چی؟!
ب نوزاد تا قبل ۶ماه هیچی حتی ابم نباید دادهمه میگن حتی دکتر هم بری خانه بهداشت همه جا میگن بعد میخاین چهار تخم بدین اخه اون روده هاش توانایی هضم ندارع 😐😐🤦

نه عزیزم، همچنین کاری نکن گناه داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۲ ماهگی