۶ پاسخ

نه نباید بخوری منم اورژانسی شدم چهارساعت بستری بودم تا عمل حتی اب ندادن

ببین اب نخوریا
من اب خوردم سر عمل خیلی حالت تهو گرفتم

نه ولی من سرفه ام گرفته بود یه استکان آب ولرم خوردم

نه نخور

آب اشکال نداره

هیچ چیز یعنی هیچی دیگه

سوال های مرتبط