۵ پاسخ

بله خوبه
ببخشید عزیزم اسهال بچه تون خوب شد؟
شربت مترونیدازول دادید؟؟
دکتر برا دخترم مترونیدازول نوشته اسهاله

آره خوبه مثل چایی دم میدی غلیظ میشه

برای سرفه و گرفتگی صدا خوبه
زیرزبون باید بزاری

اره واسه سرفه ام خوبه

اصلاح میکنم،برا گرفتگی صدا؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل و تودلی🫀 مامان دخمل و تودلی🫀 ۲ سالگی