واسه سرما خوردگی بچه ها چی خوبه ؟

۳ پاسخ

قطره پلارژین هم خوبه سرفه داره ایورامی اگه تب داره ببردکترشاید گلو یاگوشش عفونت داشته باشه

کوریزان عالیه هم تب بوره هم بدن دردشو میندازه هم سرما خوردگی آب ریزشو قطع میکنه

بخور سرد شربت کیتوتیفن و سیتروزین اگه ابریزشش بینی داره

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی