واسه آبریزش بهترین شربت که اثر کنه کتوتیفن هست هر ۱۲ساعت ۲.۵ سی سی دکتر به من گفت از داروخونه بپرس
پلارژین هر ۸ساعت بده باز اونم مقدارش و براساس وزن از دکتر داروخونه بپرس
عناب هم دم کن بهش بده
من دخترم چند هفته پیش آبریزش گرفت همیشه میبردم دکتر و عفونی میشد و باید آنتی بیوتیک میگرفت ولی اول سریع روزی یک بار عناب دم کردم خیلی غلیظ و زیاد بهش دادم بعد اون دوتا دارو رو خداروشکر بعد چند روز قطع شد و عفونی نشد
اسپرس سدیم هم بزن و اگر دستگاه بخور داری بگیرجلو بینیش بذار کامل تخلیه بشه بعد جتد روز اگر دیدی علائم دیگه داره و یا حس کردی عفونت داره ببر دکتر ولی دکتر به من گفت سرماخوردگی بعد ۳روز ممکنه عفونت کنه گلو
سرماخوردگی پلارژین
ابریزش نئوتادین یا سیتریزین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.