۲ پاسخ

واسه آبریزش بهترین شربت که اثر کنه کتوتیفن هست هر ۱۲ساعت ۲.۵ سی سی دکتر به من گفت از داروخونه بپرس
پلارژین هر ۸ساعت بده باز اونم مقدارش و براساس وزن از دکتر داروخونه بپرس
عناب هم دم کن بهش بده
من دخترم چند هفته پیش آبریزش گرفت همیشه می‌بردم دکتر و عفونی میشد و باید آنتی بیوتیک میگرفت ولی اول سریع روزی یک بار عناب دم کردم خیلی غلیظ و زیاد بهش دادم بعد اون دوتا دارو رو خداروشکر بعد چند روز قطع شد و عفونی نشد
اسپرس سدیم هم بزن و اگر دستگاه بخور داری بگیر‌جلو بینیش بذار کامل تخلیه بشه بعد جتد روز اگر دیدی علائم دیگه داره و یا حس کردی عفونت داره ببر دکتر ولی دکتر به من گفت سرماخوردگی بعد ۳روز ممکنه عفونت کنه گلو

سرماخوردگی پلارژین
ابریزش نئوتادین یا سیتریزین

سوال های مرتبط

مامان گل پسر 👦 مامان گل پسر 👦 ۳ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان دخمل و تودلی🫀 مامان دخمل و تودلی🫀 ۲ سالگی