واسه آبریزش بینی بچه چی خوبه؟

۳ پاسخ

درخواست میدی پرم داشته باشمت

عناب دود کن بگیر زیر بینیش
یا روغن سیاه داره بمال ب پیشونیش

شربت نئوتادین هر ۱۲ساعت ۲سی سی

سوال های مرتبط

مامان پرنسا گلی مامان پرنسا گلی ۲ سالگی
مامان آریو
مقومی مامان آریو مقومی ۲ سالگی
مامان همدم وهمراز مامان همدم وهمراز ۲ سالگی