۲ پاسخ

من الان که دخترم ۶ماهشه تو سوپش دال عدس میریزم البته دوروز خیس میدم
طبق تحقیقاتی که کردم میگن دال عدس هضمش راحت تر از عدس هست

فک کنم ۷ ۸ ماهگی اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط

مامان وانیا💖 مامان وانیا💖 ۱ سالگی
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۷ ماهگی
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۶ ماهگی