۵ پاسخ

دخترمنم داشت میره کم کم نگران نباش
بایدپی پیش منظم باشه

پسر منم داره

دختر منم تا۴۳روزگی داشت

ببریش دکتر

عجیبه باید قرص فنوباربیتال بدی فکر کنم ولی طولانی شده میگن نهایت تا بعد از چله میره

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی