۱۶ پاسخ

دخترمن الان ۸و۵۰۰ دیگ‌رددادم اصن غدانمیخوره فقط و فقط شیرخودم

حالا اگ‌تپل بود میگفتن وای چه تپله کمتر بده بخوره فلان میشه بیسان‌ میشه ... همیشه حرف واسه گفتن دارن ملت ببین بهداشت چی میک

عزیزم قد کشیده بعدم دیگ از یکسال به بالاا ک خیلی وزن نمیگیرن

قل بزرگ من ۱۰۳۰۰ کوچیکه ۹۴۰۰
غصه نخور عزیزم سالم باشن

والا دختر منم همینه

وزن دخترت نرمال هست پس نگرانی نداره

خوب بگو الان بچه تو سن دندون در اوردنه مشخصه لاغر‌ میشه ضعیف میشه باز خوب میشه

دختر من ۹ کیلوئه
مهم سلامتی شونه بی خیال چیزای مقوی بده چاق شد شد نشد هم هیچی حداقل میدونی بدنش ضعیف نیست

مهدیس ۱۲کیلوعه. بازم همینو‌میشنوم. کلا انگار نیازه یه حرفی بزنن. مهم‌سلامته‌اهمیت نده

به منم میگن اما به تخممه

از زمانی ک بچه راه میوفته به مرور لاغر میشه گل گلی همه بچه ها همینن تحرکشون میره بالا هوش به بازی میشن و غذا خوب نمیخورن

پسر من ۱۱۳۰۰ هست همه میگن لاغره و فلانه من اهمیت نمیدم ولشکن ۱۰۰ کیلوام باشه بازم حرف میزنن

دختر من تازه ۱۰ کیلوهه😂💔 دیگه سِر شدم از حرفای اطرافیان ولی هیچی نمیخوره دست من نیست که

منم هر کی میبینه میگه لاغر شده
من گوش نمیدم چون بچه تحرک زیاد داره و غذا نمیخورن لاغر میشن
بچه سالم باشه چاق و لاغرش فرق نداره

کی گفته باید چاق شه مگه چاق خوبه ؟ بچه باید سالم باشه الحمدالله هست چی میخوای دیگه

حرف ک باد هواس همه میزنن برات مهم نباشه انشالله سالم باشه بچه دختر منم کم وزنه هرکی بغل میکنه میگه چقد لاغره چقد سبکه دختر من واقعا اشتها نداره با بازی بهش غذا میدم اصلا دوست نداره غذا بخوره

سوال های مرتبط