منم ۸ اردیبهشت نوبت سز دارم
به من گفت 16یا 19اردیبهشت🥹😍ولی خودم حسم به 19بهتره همش میگم خدا کنه همون روز به دنیا بیاد🥹😍
اون موقع دقیق چند هفته میشی
بمن ۷ اردیبهشت گفت اگه زودتر زایمان کنی باید طبیعی بزایی چون دولتی آن ای سیو داره
ای خدا به سلامتی مبارکی کی میشه منم برم نامه زایمان بستری مو بگیرم دیگه انتظار خسته ام کرده😪
به سلامتی
دقیقا مثل من
به من 10 اردیبهشت وقت داد کاش زودتر بگذره
به سلامتی
بسلامتی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.