سوند گذاشتن خیلی درد داره؟

۱۸ پاسخ

خب بگين اتاق عمل بعد بي حسي وصل كنن اين يه چيز اختياريه نميتونن مجبورتون كنن من با دكتر هماهنگ كردم برام تو برگه سزارين نوشت سوند داخل اتاق عمل بعد بي حسي گذاشتن أصلا متوجه هم نشدم

اصلا درد نداره فقط حس سوزش ادرار میگیرین که بعد بی حسی کلا از بین میره

ی ذره میسوزه اصلا درد نداره فقط شل کن لذت ببر

نه اصلا البته بستگی به پرستار داره به من گفت چشاتو ببند چندتا نفس عمیق بکش من هنوز دارم بسته رو باز میکنم یهو گفت روتو بنداز تموم شد بعد که چشامو باز کردم تازه فهمیدم داره میسوزه😅

نه میسوزه یکم و حس ادرار داری

واسه من یکم پماد ژل روی سوند مالید اصلا چیزی حس نکردم

بعد بی حسی بزارن اصلا متوجه نمیشی

اصلا نمیفهمی من که هیچی نفهمیدم دردش اونقد نیست که اذیت بشی و خیلی باشه فقط یکم میسوزه که اینم وقتی گذاشتن دیگه نداری

بستگی به مهارت کسی که برات میذاره داره. برا من ی جوری گذاشت که هنوز موقع دسشویی اذیتم

والا من یک هفتس سزارین شدم، اصلا اصلا اصلا درد نداره، نه استرس سوند و داشته باشید نه استرس زایمان، خیلی راحته

نه دردنداره استرس نداشته باش یکم میسوزه خیلی کم قابل تحمله

من از سوند خیلی بدم اومد خیلی بد بود سوزش داشت

درد نداره ..چند دقیقه ای سوزش داره

یه سریا میگن اره یه سریا میگن نه بنظرم بستگی به بدن ادم داره ولی درکل من که خیلی میترسم ازش😓

من دیروز از خواهر شوهرم که تازه زایمان کرده پرسیدم میگه یکم میسوزه

من ک میترسم 🫠🫠چون کلا ترس دارم ازینکه یچیزی داخل واژنم بره از معاینه هم میترسم

متاسفانه بله..

منم استرس اینو دارم

سوال های مرتبط

مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۴ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی