۳ پاسخ

من دو وعده میدم .

مبگن تا 24ساعت ولی من زودتر میدم چون خوب نیست خاصیتش رو از دست میده
بستگی به دمای یخچال هم داره هاا خب قطعا یخچالی که خوب سرد میکنه و دماش بالاست ماندگاری غذا بهتره

سعی کن تازه تازه بهش بدی غذای مونده واسه بچه خوب نیست
من خودم همون یه وعده میدم

سوال های مرتبط