من دو وعده میدم .
مبگن تا 24ساعت ولی من زودتر میدم چون خوب نیست خاصیتش رو از دست میده
بستگی به دمای یخچال هم داره هاا خب قطعا یخچالی که خوب سرد میکنه و دماش بالاست ماندگاری غذا بهتره
سعی کن تازه تازه بهش بدی غذای مونده واسه بچه خوب نیست
من خودم همون یه وعده میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.