۱۰ پاسخ

هیچی عزیزم عیب نداره
یه ذره دامستوس بزن به اسکاچ آروم بکشی میره

دستمال یکم وایتکس بزن بکش روش

شنیدم با دستمال مرطوب پاک میشه

منم اعصابم این چیزارو نمیکشه باید عادت کنیم😐

بااااااا
دیوارهای خونه ما پر از این چیزاست
بزرگ شه رنگش میکنیم

پسرمنم با خودکار کشیده،یه قسمتی رو،هروقت مهمون میاد میره نشون میده میگه من کشیدم🥲😁

دیگ رها کن بزار سیر ک شدن تابستون رنگ کن

چه ادم بادکنک قلبی قنشگی کشیده🥰
چیزی نیست با طور و وایتکس حل میشه

پسر منم دقیقا همین کار رو کرده ماهم بیخیالش شدیم🤣🤣🤣🤣🤣

رنگ بزنید

سوال های مرتبط