قرص مخمرآبجو میگن اشتهاآوره قویه
من دو بسته پودر رویال خوردم متوسط چاق شدم ن باد کردم خوبه 👍
من قرصه جوانه گندم خوردم اشتهام رو زیاد کرد چند کیلو زیاد کردم
ولی خب وقتی هم که قرصو نخوری دوباره وزنت مثل قبل میشه
غذا بخور بیشتر همین من ک دارم غصه میخورم لاغر نمیشم🥺
من معجون بوعلی خوردم
۱۰کیلو اضافه کردم
اره جوانه گندم خوبه
ولی قرصشو اطلاعات ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.