۶ پاسخ

قرص مخمرآبجو میگن اشتهاآوره قویه

من دو بسته پودر رویال خوردم متوسط چاق شدم ن باد کردم خوبه 👍

من قرصه جوانه گندم خوردم اشتهام رو زیاد کرد چند کیلو زیاد کردم
ولی خب وقتی هم که قرصو نخوری دوباره وزنت مثل قبل میشه

غذا بخور بیشتر همین من ک دارم غصه میخورم لاغر نمیشم🥺

من معجون بوعلی خوردم
۱۰کیلو اضافه کردم

اره جوانه گندم خوبه
ولی قرصشو اطلاعات ندارم

سوال های مرتبط