من ازمایشگاه اریا اول امادگاه انجام دادم
زمانش دوهفته کاریه
فکرنکنم تفاوتی بین ازمایشگاهها باشه چون باید یه مرحله بفرستن خارج برای تحلیل الان با این وضع اینترنت شاید بیشترهم طول بکشه
خب همین الان برو ده هفته را که رد کردی
من شیراز انجام دادم جوابش یکی دوهفته ایی میومد ولی بخاطر شرایط فعلی کشور گفت یکماه طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.