آزمایش سلفری رو چ کسایی میدن تجربتون‌رو‌بهم بگید؟

۶ پاسخ

کسایی که سن زیر 30 سال و بالای 35 سال دارن باید انجام بدن
آزمایش NT اگر ریسک بزنه باید انجام بشه
مبلغ جدیدش هم شده 13 میلیون

شما هم میخوای سلفری بدی ؟من هفته دیگه باید بدم

کسایی که تو آزمایش nt یا همون غربالگری اول شون مشکلی داشته باشن
کسایی که تو خانواده مشکل ژنتیکی داشته باشن
کسایی که ازدواج فامیلی داشته باشن البته همه دکترا واسه این مورد سلفری نمی نویسن هر کی خودش بخواد انجام میده

من سونوگرافی آنومالی گفت یکم تیغه بینی نسبت به هفته ت کوچیکه محض اطمینان آزمایش دادم امروز جوابش اومد خداروشکر همچی خوب بود 🩷

به من سه تا دکتر مختلف گفت نیازی نیست
ولی دلم قبول نکرد رفتم انجام دادم

قکر کنم کسایی که ازمایشntمشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری