چرا ازمایش سلفری میدن؟

۵ پاسخ

من خودم دوست داشتم بدم گفتم بنویسه هم انتی دادم هم سلفری چون دومی خیلی دیر آماده میشه، کلا برای اینه که خیال ادم راحت باشه

آزمایش سلفری برای خانوم های بالای ۳۵ سال انجام میشه واز لحاظ مشگلات مغزی وکرومزومی جنین برسی میشه

که معلوم بشه سندروم دان نداشته باشه ....

تشخیص سندروم دان

برای اطمینان کامل از مشکلات کروموزومی

سوال های مرتبط

مامان هلن🩷🫶🏻 مامان هلن🩷🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهانی مامان شاهانی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نون خامه‌ای🧸 مامان نون خامه‌ای🧸 هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ونهم بارداری