۷ پاسخ

هر شب قبل خواب یدونه منیزیوم بخور و پیاده روی کن.من ۱۰ساله سیاتیک دارم قبل از بارداری دومم جوری دردداشتم که انگشت پام از زمین نمیتونستم بلند کنم ۳.۴ماه قبل از اینکه باردارشم پیاده روی شروع کردم خیلی خوب بود تو بارداری اصلا دردنداشتم ‌.

برو دکتر ارتوپد
منم دو سه دوزه از درد نمیتونم پاشم

حتما دکتر مغز و اعصاب برو ام آر ای مینویسه معلوم میشه دیسک چه مدلیه بنا بر اون درمان بهت میده

دیسکه کمره منم دارم بشدتتت رو مخمه
حتما شیاف ناپروکسن استفاده کن خییییییلی عالیه

دیسک میزنه به سیاتیک حتما برو دکتر

علائم سیاتیکه
منم دارم
ولی حتما دکتر برو چون من با وجود سیاتیک باردار شدم الآنم از درد به خودم می پیچم

اینم بگم دکتر دارو آمپول هم داد اصلاااااااا اثر نکرد الانم دارو میخورم هر دو هفته دو تا آمپول دارم

سوال های مرتبط