تب دخترم دیروز واکسن زدم امروز اینه چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

تب داره هنوز

من شنبه واکسن چهار ماهگی زدم امروز هم سرش داغه.طبیعیه؟
اسهال هم هست از شنبه اینم طبیعیه ؟

تب داره هنوز

۳۸ تبه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐣💖 مامان جوجو ممد🐣💖 ۹ ماهگی