۶ پاسخ

من آبجوش و میذارم خنک بشه یخچال بعد میخورم که حالم بد نشه با آب گرم یا ولرم حالم بد میشد

من با اب جوش و ولرم میخورم حالم بد میشه با اب خنک میخورم

شما وزن بچه چقد بود که میخوری؟؟

با ابجوش قاطی کنی لخته میشه باید یکم‌اب ولرم‌شه من‌همین‌الان‌خوردم

سرد باشه بخوری بهتره اینجوری حالت بد میشه

من با آب جوش حل میکنم بعد یکم شیر سرد میریزم روش

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی