خانما لیدی میل با شیر بخورم یا با آب جوش ؟؟

۶ پاسخ

با شیر خیلی خوبه

من با آب میخورم
اه بعدشم حالم بهم میخوره امیدوارم حداقل تاثیر داشته باشه

آب جوش سرد شده

با آب جوش ک سرد شده

وزن نی نیت چقد بوده؟

من با آب جوش میخوردم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی