لیدی میل و با شیر بخورم یا اب؟

۵ پاسخ

من باشیر میخورم قابل تحمله طعم کاکائو

باآب مزه اش قابل تحمل نیست باشیربهتره

من با شیر خوردم طعمش خوب بود

شنیدم با آب بهتره

با آب

سوال های مرتبط

مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی