لیدی میل رو با شیر بخورم بهتره یا آب

۱۱ پاسخ

با اب جذبش بهتره چون مکمل قاطیشه ک تداخل ندارع باشیر

با اب جوشیده سرد کن بعد بخور تاثیرش بالاس تا شیر
شیر بعضی از پروتئین هارو میسوزونه

اگه با شیر بهتر بود که رو خود قوطی می‌نوشت گفته با آب چون آهن داره باشیر بخوری چون لبنیات هست جذب نمیشه با آب بخور

من نصف لیوان شیر نصف آب ولرم میریزم 😁
ولی فک کنم تو هفته آخر خیلی تاثیر داره من از هفته ۲۴ بارداری دارم میخورم وزن دهی خوبی نداشت
ولی از هفته ۳۳ به بعد خداروشکر اومد بالاتر

من امروز لیدی میل طعم توت فرنگی با شیر خوردم دکترم گفت با شیر پر چرب جوشیده شده می‌زارم از حرارت بیفته بعد ترکیب میکنم میخورم خیلی خوشمزه بود بنظرم

سلام پیش کدوم دکتر تحت نظری؟طبیعی میخوای بیاری یا سزارین؟

با آب دیگه

با آب بهتره ولی من با شیر میخوردم

با آب بهتره

میگن باشیر بهتره
وزن نی نی شما چقدر بود که لیدی میل میخوری؟

من قبلا با شیر میخورم
این چند وقت با اب خوردم تاثیرش بیشتر بود بنظرم😅

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان کیان 🩵 مامان کیان 🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی