۱۵ پاسخ

من شنیدم با شیر خاصیتش رو از دست میده

با شیر که قطعا بهتره
من تو دوران بارداری خوردم تاثیر خوبی رو وزن داشت
هم با شیر می‌خوردم هم با آب جوش

روزی دو لیوان می‌خوردم یک لیوان با شیر یک لیوان با آب جوش

باآب
چون شیرباعث میشه آهنش جذب نشه

عزیزم بعضی چیزا مثل اهن ک تو لیدی میل هست با سیر از بین میره و تاثیر نمیکنه اب بهتره منم با اب میخورم

دکتر به من گفت با شیر بخورم

دکتر به من گفت با شیر بخورم

دکتر به من گفت با شیر بخورم

دکتر به من گفت با شیر بخورم

دکتر به من گفت با شیر بخورم

بنظر من با اب تاثیرش بیشتره من با شیر میخوردم تاثیر نمیذاشت با اب یه مدت خوردم تاثیرش بیشتر بود برام

عزیزم تو خودش شیر داره پس با آب بهتره

با اب

اب جوش
شیرخاصیتش میبره شنیدم

نینی چند کیلو بود ؟؟

فک کنم شیر

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی