سلام لیدی میل رو با شیر بخورم یا آب

۸ پاسخ

لیدی میل رو برای چی میخورید؟؟ازچندهفته دکتر تجویز کردی براتون؟؟

خوشمزه ست؟؟؟؟دکتر میخاست بده ترسیدم به مزاجم خوش نیاد😬😬😬

من سری اول با آب خوردم معده ام خیلی اذیت شد الان با شیر که میخورم خیلی بهتره

هردوش میشه
به من گفت با ابمیوه ام میتونم بخورم
البتع فکر اگه قند نداشته باشی

روشو بخونی نوشته با اب
حالا اگه خودت میخوای خوب باشه با شیر بخور

چرا شیر هم بهتره
اگه حالت بد نمیشه با شیر بخور

من با شیر قاطی میکردم میخوردم خوشمزه تره

من با اب میخوردم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه🐣 مامان مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری