خانما‌تو‌هفته‌من طبیعیه ک رحمم تیر بکشه؟؟؟؟

۴ پاسخ

یس بیبی
داره بزرگ میشه

خفیف باشه طبیعیه

مال منم خفیفه ولی خب داره

منم رحمم گاهی تیر می‌کشه عزیزم
تازه میزد به داخل واژنم دردش که دکتر گفت طبیعیه
البته تیر کشیدن خفیف بود
تازگی ها که انگار حالت چنگ زدن داره

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵💙 مامان آریا🩵💙 ۱ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان خدایانامیدم نکن مامان خدایانامیدم نکن هفته هفدهم بارداری