۷ پاسخ

من تو انومالی low lying شدم، قبلش پایینتر بود،با استراحت یه ذره اومد بالا، ولی خب الانم باید مراعات کنم

منم همین بودم ی مدت شیاف مصرف کردم تو ان تی پایین بود دکتر گفت نزدیکی اصلا نکن پله زیاد نرو کار سنگین نکن ولی روزمرگی اوکیه و مداوم سرپا نباش استراحتم داشته باش ولی نه استراحت مطلق رفتم انومالی کامل رفته بود بالا جفت خداروشکر

پله بالا پایین نشو خم و‌ راست نشو طولانی مدت‌نشین‌سر‌پاه‌نمون توالیت‌فرنگی استفاده‌کن برا منم‌پایین‌بود
از ان تی ک فهمیدم‌هماتوم‌دارم‌استراحت مطلق شدم‌الان‌خداروشکر کشیده‌بالا

انتی جفتم پایین بود و عادیه نگران نباش همه همینن
بدون استراحت و فعالیت زیاد و کار بیرون انومالی رفت بالا
حتی دکتر جاشو نشونم داد که قبلا کجا بوده‌
هزچی جنین بزرگتر بشه و رحم بزرگتر جفت میره بالاتر نگران نباش

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
ایدی روبیکا
@tooooot_farangiii

جفت‌من توی سونو انومالی پایین بود باید رابطه زیاد نداشته باشی دولا راست نشی سنگین بلند نکنی و یکم مراعات کنی استراحت مطلق لازم نیست و اینکه تا سونو بعدی معمولا میره بالا

من شیاف پروژسترون استفاده میکردم
رابطه ممنوع بودم
و استراحت نسبی
دستشویی فرنگی استفاده میکردم
پله هم بالا پایین نمیشدم

سوال های مرتبط