مامانا شماهم‌ازاین آهن ب نی نی هاتون میدین ؟

تصویر
۵ پاسخ

از ۶ماه میدن اگ وزنش دوبرابر شده باشه هم بعضی از دکترا میدن ولی الان خیلی زوده بد خاستی بدی ادزفر بدع بدها ک دندون دراورد این سیاه نمیکنه

من مکمل اهن میدم ولی نمدونم اسمش چیه دکتر داد مزش خیلی خوبه

نده آهن از ۶ ماهگی

اهن مگه از شیش ماه نیست؟

تا ۶ ماهگی ن باید اهن بدی

سوال های مرتبط