از ۶ماه میدن اگ وزنش دوبرابر شده باشه هم بعضی از دکترا میدن ولی الان خیلی زوده بد خاستی بدی ادزفر بدع بدها ک دندون دراورد این سیاه نمیکنه
من مکمل اهن میدم ولی نمدونم اسمش چیه دکتر داد مزش خیلی خوبه
نده آهن از ۶ ماهگی
اهن مگه از شیش ماه نیست؟
تا ۶ ماهگی ن باید اهن بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.