وای جانا هم فردا واکسن داره امیدوارم سبک باشه براشون
من سر واکسن پسرم بطرز وحشتناکی استرس داشتم .از صبحش دست و پام میلرزید چون پسر سر همه ی واکسناش تب خیلی بدی داشت و واقعا اذیت شد
روز واکسن ابجی مو بردیم که اگه من از حال رفتم از استرس حواسش به پسرم باشه😂
۱۰صبح واکسن زدیم اومدیم خونه ی بابام اینا خوب بود .از ساعت ۲کم کم پاش درد گرفت و نمیتونست تکون بده بخاطر همین اذیت بود .از بعد ظهر دیگه لب به چیزی نزد فقط شیر خودم و خورد و یکم بی قرار بود .اصلا تب نکرد و تا فردا ۶صبحش طول کشید و ۶صبح دیدم دهنشو نشون میده که گشنشه .بردم صبحونه دادم و تمام
ایشالا برای شماام راحت و سبک میگذره
ما الان زدیم و اومدیم خونه امیدوارم واسه همه بچه ها سبک باشه
انگار ن انگار واکسن زده بود ن تب ن درد هیچی.بعدش همونجا کلی پیاده روی کرد
منم خیلی استرس دارم غوله واکسن هاست
تب نداره بیشتر درد داره دخترم دیروز زد تا الان نمیتونه راه بره درد داره میترسه پاشو تکون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.