مامانا سلام ....بچه ام آروغ نمیزنه چیکار کنم

۴ پاسخ

چند بار جابجاش کن. مثلا چند دقیقه شونه راست بعد یکم رو دستات افقیش کن دوباره رو شونه چپ. البته من موقع اروغ گرفتن راه ک میرم زودتر میزنه

بچه منم سخت آروغ میزنه.بعد از هر بار شیر دهی 20 الی 30 دقیقه توو حالت عمودی نگه دارش مثل زمانی که بغلش میکنی.
سرش بالاتر از بقیه بدنش باشه

بزارش سرشونت یا چپه رو ساعد دستت بخوابون پشتشو ماساژ بده اروم میزنه

دختر منم خیلی بد بادگلو میزنه وقتی که بادگلو نمیزنه درازش کن چند دقیقه دوباره بلندش کن اینجوری شاید بهتر بزنه

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا 💙 مامان هیرا 💙 ۸ ماهگی