خواهر دختر منم ریزه میزس هرچی فک میکنی هر دکتری بردم هیچ اثری نداشت ماشالا جنب و جوش زیادی داره گذاشتم بزرگتر خودش غذاخورشه
پسر منم۸ کیلو بخدا همه چی درست میکنم هرکاری میکنم واقعا دیگه مغزم کار نمیکنه
غذا خوب نمیخوره در حد چند قاشق بزور
منم بچم وزنش کمه هشت کیلو عه قبل عید بردمش دکتر بهش نئو زینک داد اما بعدش چون ویروسی شد تا الان بهش ندادم دکتر برا شما به جز زینک چی گفت بدی منظورم. مولتی و آهن ایناست
من هر کاری کردم تپل نشد ،دیگه بیخیال شدم بزرگ میشه درست میشه
من از وقتی سویق میدم اشتهاش بهتر شده،دختر منم وزنش کم ولی چون اشتها نداره چیزی نمیخوره،اگر بخوره وزن میگیره
نئوزییک بیشتر برای اسهالع
من ی شربت اشتها میدم عالیه توی تاینگ هام هست میتونی ببینی
غذاهاش وپرکالری ومقوی کن
این اهنا خیلی عالیبود الان من جدید گرفتم دیدم دیگ ن بو ن مزه تافی نمیده
دختر منم خیلی ریزه عزیزم سالم باشن دیگه نمیشه کاری کرد
چند کیلوئه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.