پسر منم همینه مثل عادت شده هی میاد میگه دوتا مک میزنه بلند میشه
پسر منم همینه میخاد بخابه میخوره بیدار میشه میخوره حوصلش سربره خوشحاله ناراحته میخاد بازی کنه این دهنشه خودشم میاد میندازه دهنش انگار ن انگار مال منه اینقدم کشیده باخودش اینور اونور مثل پیرزنا۱۰۰ساله شده سینهام🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چقدر منم دلم میخواست، ولی از اول نگرفت
منم در همین وضعیت هستم ممه هامم تا به تا شده یکی خیلی بزرگ یکی کوچک
پسر منم همیینجوری بود 15 ماهگی از شیر گرفتم هم من راحت شدم هم خودش
پسرمنم اینجوریه خالیه خالیش میکنه ولی دس نمیکشه ازش احساس ارامش میکنه بامیک زدپ
دختر منم همینه
شیشه نمیگیره؟
وای منم همینجور...حتی وسط غذا مث نوشابه میاد میک میزنخ
پسر من ۲۴ ساعته دهنشه عزیزم وابستگی شدیدی داره و دارم عذاب میکشم طوری ک هر روز عصبیم انرژیم رفته. خستم ، ولی دلم نمیاد از شیر بگیرم دوست دارم تا ۲سالگی بدم .
منم در این وضعیت هستم . ما ک تا حالا صبوری کردیم چند ماه دیگه هم روش .
یک سال 6ماهگی به بعد از شیر می گیرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.