۳ پاسخ

ن طبیعی نیست
خدای نکرده قندت بالا نمیره؟

ذهنت رو آروم کن چند روزی خوب بخواب استرس نداشته باش ببین خوب میشی

برو دکتر بنظرم

سوال های مرتبط