۵ پاسخ

خیلی قشنگ من دارم یه کم چاقتر نشون میوه کلی زشت نیست قد بلندی خوبه بگیر قشنگ توسر پارچه کرپ بگیر ریزش داشته باشه

اینا عربی اصل هستش ۸ متر پارچه میبره

برو یه فروشگاه حجاب
بپوش مدل های مختلف رو ببین کدوم میاد به هیکلت

عربی معمولا پهن نشون میده اگه قدت بلنده خوبه چون میریزه روبدن ولی اگه قدت کوتاهه نگیر چادر ملی یا دانشجویی استیناش مثل مانتو هست ودر واقع مانتو که چادر شده اندامی تره ولی عربی ولبنانی استیناش مثل عبای مردونه هست یعنی پهنه

بارونی منظورش نگین های روی چادر هستن, مدل جدیده

سوال های مرتبط