خانوما دکترتون برا نامه سزارین چند گرفت ازتون

۱۱ پاسخ

به من گفت ۳۰ تومن هنوز نامه نگرفتم برای هفته بعد وقت دارم میخوام برای ۳۸ هفته و ۳ روز بگیرم

۳۰ تومن

15 تومن عزیزم
پارسال هم همین میگرقت امسال گفت زیادش نمیکنم چون شرایط جنگیه

۱۰ تومن

من سزارین دوم هستم پنج میگیره

۱۵ تومن دکتر پهلوان مهربون 🥹خیلی دکتر با تجربه و خوبیه

۱۵ تومن زیرمیزی هنوز نامه نداده

۱۰ تومن

۲۰ میلیون

هیچی

سزارین اولی؟

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی