به من گفت ۳۰ تومن هنوز نامه نگرفتم برای هفته بعد وقت دارم میخوام برای ۳۸ هفته و ۳ روز بگیرم
۳۰ تومن
15 تومن عزیزم
پارسال هم همین میگرقت امسال گفت زیادش نمیکنم چون شرایط جنگیه
۱۰ تومن
من سزارین دوم هستم پنج میگیره
۱۵ تومن دکتر پهلوان مهربون 🥹خیلی دکتر با تجربه و خوبیه
۱۵ تومن زیرمیزی هنوز نامه نداده
۱۰ تومن
۲۰ میلیون
هیچی
سزارین اولی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.