پوشک #فرزند پروری #دورهمی#

تصویر
۶ پاسخ

از داروخانه بپرس ی چیزایی مثل لاک هست خواهرم قبلا برای فروش میاورد تقویت کننده ناخن خیلی خوب بود محصولات لاکچری کووین بود

عزیزم احتمالا ویتامین دی بدن کم باشه ناخن شکننده میشه.
من ناخونام خیلی سفت حتی با ناخونگیر به زور میگیرم ولی مال خواهر انقد شکننده و ضعیفند اونم هی دنبال راه حله

بستگی به علتش داره‌.من کمبود ویتامین دی دارم واسه همسن ناخن هام خیلی نازک و شکنندست. ولی در کل ابلیمو خیلی خوبه

بهترین کار اینه که پوسته ی تخم مرغ رو پودر کنی بریزی تو آبلیمو ناخناتو بزاری توش یه ۱۰ دقیقه بمونه بعدم چرب کنی چند شب انجام بده عالیه

منم همینم اصلا نمیشه توی کارای خونه میشکنه من ناخن میکاشتم یه مدت واسه ترمیم سختم بود الان مصنوعی مجبورم بزارم

منم همینجوریم
من امتحان نکردم
میگن اب نمک یا ابلیمو خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ سالگی
مامان پسرک❤ مامان پسرک❤ ۴ سالگی