اگه سیکلات کوتاهه زیر 30 روز هست از روز 8و 9 کیت بزن
اگه قصد بارداریت جدیه و زمان برات مهمه به نظرم تو هر سیکل که میری از روز 12 شروع کن کیت بزن و وقتی رنگش از رنگ خط کنترل پررنگ تر و پهن تر شد بازم ادامه بده تا جایی که کمرنگ شد
از روز پریود رنگ شدن تا وقتی کم رنگ میشه ممکنه 1روز باشه یا چند روز هم اون شب هم فرداش رابطه داشته باش
از من 3روز پررنگ بود هوش مصنوعی میگفت هم امشب هم فردا ،باز فرداش همینا میگفت تا وقتی کمرنگ شد
من سیکلام 34 روزه و علمیش روز تخمک گذاری من باید روز 19تا 21سیکل باشه ولی نا امید نشدم بازم کیت زدم روز 24تا26 پررنگ شد
پسرم ۶ ماهشه امروز ازمایش دادم باردارم😔جای من بودین تو این شرایط چیکار میکردین؟
از دوازده سیکل بزار هر وقت دوتا خط پررنگ شد ینی تخمک آزاد کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.